Koronavírus tájékoztató
TISZTELT NYÍRTURAI LAKOSOK, KEDVES BETEGEIM!
A korona vírus járvány olyan fázisába érkezett, hogy meg kell változtatnunk a mindennapi életvitelünket, szokásainkat, annak érdekében, hogy megpróbáljuk minimálisra csökkenteni a vírussal történő megfertőződés, és egy súlyosabb, tömeges járvány kitörésének esélyét!
Ezúton szeretném Önöket tájékoztatni, és kérni az alább tanácsolt óvintézkedések betartására!
- Mindenki kövesse figyelemmel a híreket, legyen tájékozott a vírussal, és az aktuális járványügyi helyzettel, és tartsa be a javasolt tanácsokat!
- Az internetes oldalak közül leginkább ajánlott: koronavirus.gov.hu
- Fontos a gyakori, alapos (lehetőleg fertőtlenítő szappanos) kézmosás, a nem családtagokkal történő személyes érintkezéseket, úgymint; ölelés, puszi, kézfogás szüntessük be.
- Külföldi utazásra ne induljon el, és onnan lehetőleg ne fogadjon vendégeket! Ha a közelmúltban koronavírus fertőzés által érintett területen járt, vagy olyan személlyel érintkezett, aki koronavírus fertőzésre gyanús, vállaljon kéthetes, otthoni önkéntes karantént. Ha olyan személyről tud, aki a fentiekben érintett, de az elkülönítést megszegi, jelentse a hatóságoknak!
- Ha a közelmúltban (14 napon belül) olyan országban járt, ahol új koronavírus-járvány zajlik, vagy kapcsolata volt valakivel, aki az érintett területről érkezett, és ezt követően a betegség tüneteit ( láz, köhögés, nehezített légzés) észleli magán, akkor haladéktalanul hívja fel háziorvosát, vagy a Nemzeti Népegészségügyi Központ ingyenesen hívható zöldszámai (06-80-277-455 vagy 06-80-277-456) valamelyikét. Szükség esetén mentőt is hívhat, ha az állapota indokolja. A koronavírus gyanút hangsúlyozni kell!
MINDENKI SZÁMÁRA AJÁNLOTT ÓVINTÉZKEDÉSEK:
Belföldi utazásokat csak feltétlenül indokolt, halaszthatatlan esetben vállaljunk. Ezek során legyünk nagyon körültekintőek, kerüljük az autópályán lévő benzinkutakon, WC-ken a külföldiekkel, illetve minden idegennel való érintkezést, tartsunk legalább 1méter távolságot!
- Lehetőleg ne használják a tömegközlekedést!
- Ha nem feltétlenül szükséges, emberek közé, orvosi váróba ne menjen, maradjon otthon!
- A 60 évesnél idősebbek számára kiemelten fontos hogy maradjanak otthonukban, csak a legszükségesebb esetben menjenek emberek közé. A napi ügyek intézésére, bevásárlásra vegyék igénybe fiatalabb családtagjaik segítségét! Ugyanezt javaslom a krónikus, (pl. szív, tüdő, daganatos, cukor, vérképzőszervi, immun) betegségben szenvedők számára is. Fontos, hogy a családtagok most jobban figyeljenek az idős, vagy beteg hozzátartozóikra!
- Ha pl. valamely családtag (unoka, gyerek) a közelmúltban külföldi, fertőzött területen járt vagy előfordulhat, hogy valaki olyannal érintkezett, aki fertőzött, most lehetőség szerint kerülje az érintkezést idősebb szüleivel, nagyszüleivel!
- Mindenki kerülje a sok ember által látogatott helyeket: bevásárlóközpontok, hivatalok, szórakozóhelyek, éttermek, fürdők, wellness-szállodák, stb.
- Amennyiben nem tudják a fentieket elkerülni, viseljenek arcmaszkot, használjanak gumikesztyűt, vagy kézfertőtlenítőt, kerüljék az arcuk, szemük megérintését.
SAJÁT MAGUK VÉDELME, ÉS AZ EGÉSZSÉGÜGYI ELLÁTÓRENDSZER MŰKÖDŐKÉPESSÉGÉNEK FENNTARTÁSA ÉRDEKÉBEN TARSÁK BE A KÖVETKEZŐKET:
- Halasszák el a nem súlyos, régebb óta fennálló betegségek, panaszok miatti orvosi vizsgálatokat, kivizsgálásokat!
- Vegyék igénybe az elektronikus-receptírás lehetőségét (rendelési időben telefonon kérjék az állandó, vagy orvosi vizsgálatot nem igénylő, szükséges gyógyszerek felírását.)
- Enyhe, akut panaszok esetén (nátha, hasmenés, mozgásszervi fájdalmak, stb.) alkalmazzanak a korábbi tapasztalataik alapján bevált, józan észen alapuló önálló kezelést. Amennyiben orvosi tanácsra van szükségük, hívjanak telefonon, így megbeszélhetjük szükség van-e vizsgálatra, kezelési tanácsot kaphatnak, és megoldható a táppénzre vétel, vagy igazolás kiadása is.
- szűrővizsgálat, vagy egyéb, nem akut fertőző betegség esetén kérjenek előjegyzést telefonon, vagy vegyék igénybe az EGÉSZSÉGES RENDELÉS idejét, amit mostantól csütörtök délelőtt 10-12óra között fogok tartani.
A felsorolt javaslatok betartásával megakadályozhatjuk hogy kis közösségünkbe is behurcolják a járványt, megvédhetjük magunkat, és falunkat a ma még ismeretlen, beláthatatlan következményektől!
Segítő együttműködésüket köszönöm, kívánok mindenkinek türelmet, higgadtságot, kitartást, és EGÉSZSÉGET az elkövetkező időre!
Nyírtura, 2020.03.12.
dr. Márton Éva
háziorvos
tel:+36202989015
Három generációval az egészségért program
Kedves nyírturai lakosok!
Az önök minél magasabb színvonalú ellátása, egészségének megőrzése érdekében praxisunk részt vesz a
"Három generációval az egészségért program" programban
Kiemelt céljaink a szívbetegségek, agyi keringési zavarok, daganatos megbetegedések megelőzése.
Kérjük vegyenek részt, családtagjaikat, ismerőseiket is biztassák, hogy egészségük érdekében éljenek a program lehetőségeivel!
Információ, és időpont egyeztetés: Dr. Márton Éva
20 / 298 9015
2020. évi lomtalanítás tájékoztató
Az Észak-Alföldi Környezetgazdálkodási Nonprofit Kft. a szolgáltatási területén a lomtalanítást 2020. évtől házhoz menő lomtalanítás keretében biztosítja.
A házhoz menő lomtalanítást az ingatlanhasználó csak a közszolgáltatóval előre egyeztetett időpontban, évente egy alkalommal, a felkínált időpontokból választva veheti igénybe.
MIÉRT KEDVEZŐBB EZ, MINT A RÉGI RENDSZER?
• a lakosság évente egy alkalommal a felkínált időpontokból választva találhatja meg a számára ideális lomtalanítási időpontot.
• a lomok nem kerülnek ki a közterületre, megőrizzük közterületeink tisztaságát
• elkerüljük a lomok széthúzásából származó kellemetlenségeket, megelőzzük a közbiztonsági problémákat,
• elkerülhető, hogy jogosulatlanok is igénybe vegyék a szolgáltatást (közszolgáltatásba be nem jelentkezettek, más települések lakosai, gazdálkodó szervezetek)
KI JOGOSULT A SZOLGÁLTATÁS IGÉNYBEVÉTELÉRE?
A szolgáltatást kizárólag a közszolgáltató nyilvántartásában szereplő, közszolgáltatási díj fizetésére kötelezett természetes személy ingatlanhasználó, valamint a társasház és a lakásszövetkezet veheti igénybe. A jogosultság feltételeinek meglétét az ÉAK Nonprofit Kft munkatársai az igénylés során ellenőrzik.
HOGYAN IGÉNYELHETŐ A SZOLGÁLTATÁS?
Lomtalanítási időpontot a naptárban – lila színnel - jelölt lomtalanításra való bejelentkezés időszakában, legalább egy héttel az Ön által kiválasztott időpont előtt igényelhet az alábbi elérhetőségek egyikén:
• honlapunkon www.eakhulladek.hu/ugyfelszolgalat/telepulesek menüpont alatt a vevőkód megadását követően a településnél megjelölt időpontokra regisztrálva
• telefonon az ÉAK Nonprofit Kft. lomtalanítás bejelentő telefonos ügyfélvonalán 06 42 594 531
• személyesen a - 4400 Nyíregyháza, Bokréta utca 22. szám alatti központi telephelyen, valamint a Kisvárdai Hulladékkezelő Központban és a Nagyecsedi Hulladékkezelő Központban
• e-mailben a Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címen
A további egyeztetések érdekében saját elérhetőségét kérjük minden esetben szíveskedjenek megadni!
HOVÁ HELYEZHETŐ A LOMHULLADÉK ÉS MILYEN FORMÁBAN?
A hulladékok kizárólag az ingatlan telekhatárán belül (kapun belül) helyezhetők el, közterületre hulladék nem kerülhet. A hulladékokat a kapu közelében célszerű elhelyezni a könnyebb kihordás érdekében. A lomhulladékot az ingatlanhasználónak vagy meghatalmazottjának kell átadnia. A lomtalanítás nagydarabos hulladékokra vonatkozik, de lehetőség van kis mennyiségben kisebb méretű hulladékok elszállítására is, amennyiben azok átlátszó zsákban, papírdobozban kerülnek átadásra. Munkatársaink a hulladékokat gépjárműre rakodják, és az igénylő az elszállítást aláírásával igazolja.
MILYEN MENNYISÉGŰ ÉS MINŐSÉGŰ HULLADÉK SZÁLLÍTHATÓ EL AZ INGATLANOKRÓL?
A lomtalanítási szolgáltatás a hulladékgazdálkodási közszolgáltatás részeként olyan hulladékok elszállítására nyújt lehetőséget, melyek a folyamatos vegyes hulladék (heti) ürítés során nem kerülnek elszállításra az edényzetet (kuka) meghaladó méretük miatt. Ezek a háztartásokban keletkezett úgynevezett nagydarabos szilárd hulladékok.
Lomtalanításkor átadható hulladékok:
- • bútorok (asztal, szék, szekrény, ágy, szőnyeg, matrac, stb..) szétszerelt, mozgatható állapotban
- • műanyag medence, játékok, textil, ruhanemű zsákolt, dobozolt, kötegelt állapotban
- • háztartásonként maximum 4 db személygépkocsi- , kerékpár-,, illetve motorkerékpár-gumi
A szolgáltatás során ezek maximális mennyisége együttesen 2 m3 lehet. Amennyiben az ingatlannál a maximális mennyiségnél több lom kerülne átadásra, a szolgáltató a megrendelt (többlet) szolgáltatást megtagadja. A többlet lomok átadására a hulladékudvarokban van lehetőség, illetve elszállítását az ingatlantulajdonosok külön szolgáltatásként tudják megrendelni.
Lomtalanítás során nem kerülnek elszállításra az alábbi hulladékok:
Lomtalanítás során nem kerülnek elszállításra az alábbi hulladékok: |
Lehetőség a keletkező hulladékok kezelésére: |
vegyesen gyűjtött települési hulladék
|
elszállítása szabvány gyűjtőedényből a naptárban jelölt járatnapokon |
szelektíven gyűjthető hulladék (papír, műanyag hulladék), zöld hulladék/növényi hulladék, kerti hulladék |
elszállítása szabvány gyűjtőedényből a naptárban jelölt járatnapokon, illetve hulladékudvarok igénybevétele |
építési-bontási hulladékok |
nyitott hulladékszállító konténer igénylésével, illetve hulladékudvarok igénybevétele |
elektronikai hulladékok (hűtő, tévé, monitor, számítógép stb.)
|
új elektronikai berendezés vásárlása esetén a kereskedelmi egységnek történő átadás (internetes vásárlás esetén is), illetve hulladékudvarok igénybevétele |
veszélyes hulladékok (festékek, oldószerek, lakkok, növényvédő szerek, egyéb vegyszerek, akkumulátorok, szárazelemek, tonerek, festékpatronok, izzók, fénycsövek, gyógyszerek, veszélyes hulladékkal szennyezett göngyölegek, fáradt olaj, stb..) |
szakhatósági engedéllyel rendelkező hulladékkezelőnek történő átadás, illetve hulladékudvarok igénybevétele |
ipari-mezőgazdasági tevékenységből származó hulladék, folyékony, gáz halmazállapotú hulladék gépjármű roncs, bontott autó alkatrészek, karosszériaelemek, szélvédő |
szakhatósági engedéllyel rendelkező hulladékkezelőnek történő átadás |
A lomtalanítási időpont meghatározása a belső járattervek figyelembe vételével történik. A járatnap igény megjelölését követően jelezzük vissza a tervezett gyűjtés időpontját. A hulladék átadója illetve annak előzetesen jelölt meghatalmazottja a lomtalanítás időpontjában köteles a helyszínen tartózkodni. Amennyiben ingatlanhasználó részéről a Közszolgáltatóval közösen egyeztetett időpontban nem történik meg a lomhulladék átadása, és ezért a lomtalanítás meghiúsul, abban az esetben új időpont egyeztetés már nem lehetséges.
Felhívjuk figyelmüket, hogy a bejelentés nélkül történő hulladék közterületre történő kihelyezése illegális hulladéklerakásnak minősül, mely szabálysértési eljárás megindításával jár. A közterületre kihelyezett lomhulladékok nem kerülnek elszállításra!
Kéményseprési kisokos
Szabolcs-Szatmár-Bereg megye teljes területén, minden településén a lakossági tulajdonú ingatlanok és a társasházak égéstermék-elvezetőinek rendszeres felülvizsgálatát a katasztrófavédelem kéményseprőipari szervezetének szakemberei végzik el. Tekintettel az elmúlt időszakban a kéményseprés területén végbement változásokra, még sokan nem ismerik pontosan a szabályokat, ezért egy rendszerező közleménnyel segítjük az eligazodást.
A kéményseprők szempontjából az ügyfeleket két nagy csoportba lehet sorolni: a családi házban és a társasházban élőkre. Mindkét csoport tovább osztható két másikra: ahol nincs bejegyezve gazdálkodó szervezet és ahol van. Vegyük sorra, mi a dolga az embernek, attól függően, hogy melyik kategóriába tartozik:
- Aki családi házban él és oda nincs bejegyezve gazdálkodó szervezet, annak a kéményseprés önkéntes és ingyenes. A kéményseprő akkor jön, amikorra a kéménytulajdonos időpontot foglal. Noha már nem kötelező a vizsgálat, érdemes a szilárd tüzelőanyaggal működő fűtőberendezéseket évente, a gázüzeműeket kétévente megnézetni szakemberrel. Az időpont egyeztetését a következő linken – http://kemenysepres.katasztrofavedelem.hu/ugyfelszolgalat –, vagy a 1818-as telefonszámon, a 9-es, 1-es melléken lehet kezdeményezni.
- Abban az esetben, ha a családi házba gazdálkodó szervezetet jegyeztek be, akkor a kéményseprés megrendelése már nem opció, hanem kötelesség. Attól függően, hogy milyen fűtőeszköz van a kéményhez csatlakoztatva egy-, vagy kétévente kell ellenőriztetni, és ezért fizetni is kell. Ezen a linken – http://kemenysepres.katasztrofavedelem.hu/hirek/tajekoztato/35 – a település irányítószámának megadásával elérhetővé válik azon kéményseprőcégek listája, amelyek egyikétől meg kell rendelni a munkát.
- Aki társasházban él és oda nincs cég bejegyezve, ahhoz kérés nélkül érkezik a kéményseprő és két időpontot ajánl, amelyben ingyen elvégzi az ellenőrzést. A társasházak éves sormunkaterveit itt találja megyék szerinti bontásban: http://www.kemenysepres.hu/tevekenysegek/sormunkaterv_2020 .
- Aki pedig társasházban él, de a lakásába gazdálkodó szervezet van bejegyezve, ahhoz kijön a kéményseprő megrendelés nélkül, de pénzért dolgozik. Ha a lakásnak saját kéménye van, akkor a teljes munkadíjat, ha a társasház gyűjtőkéményére csatlakoztatták, akkor a munka rá eső részét kell kifizetnie, például egy tízlakásos házban a teljes munkadíj tizedét.
A múltban úgy tartották, hogy kéményseprővel találkozni szerencsét jelent. Ma sincs ez másképp. A tűzmegelőzés és a szén-monoxid-mérgezéssel járó balesetek megelőzése területén bizonyított a kéményseprők rendszeres ellenőrző munkájának fontossága. A szakemberek modern eszközöket, műszereket használnak, és a tűzmegelőzésen túl energetikai-, légellátási-, tüzeléstechnikai-, környezetvédelmi tanácsokkal is ellátják az ügyfeleket. Ha nincs semmilyen probléma, egy égéstermék-elvezető teljes nyomvonalának szemrevételezése és műszeres ellenőrzése harminc percet vesz igénybe. Ha a kéményt tisztítani kell, valamivel hosszabb időbe telik, de a biztonság megéri a ráfordított időt. A munka elvégzéséről és az eredményről minden esetben tanúsítvány készül, ennek egy példánya az ügyfelet illeti. Ha a tanúsítványon szerepel hibakód, arról szóbeli tájékoztatást is kell kapni, a problémát minél hamarabb, de legkésőbb a következő ellenőrzésig szakemberrel kell kijavíttatni.
Fűtési technológiától függetlenül komoly veszélyt jelenthet a készülékek szabálytalan kivitelezése, illetve a karbantartás és a rendszeres műszaki felülvizsgálat elmulasztása. A rendszeresen karbantartott fűtőeszköz nemcsak biztonságos, hanem gazdaságosabban is működtethető.
Érdemes a munkát időben beütemezni, hiszen tudjuk, hogy mikor leszünk szabadságon, a fűtési szezonon kívüli időszakban pedig a kéményseprők kevésbé leterheltek, így otthonunk és szeretteink biztonságáról könnyebben tudunk gondoskodni.
Erzsébet utalvány - 2019.november
Felhívjuk a figyelmet, hogy a gyermekvédelmi Erzsébet-utalványt kibocsátó Erzsébet Utalványforgalmazó Zrt. 2019. évtől az Erzsébet-utalványok forgalmazását megszüntette, a rendszeres gyermekvédelmi kedvezményhez kapcsolódó természetbeni támogatás formája átalakításra került.
A gyámhatóságokról, valamint a gyermekvédelmi és gyámügyi eljárásról szóló 149/1997. (IX.10.) Korm. rendelet ( a továbbiakban: Gyer. ) módosításának hatályba lépésével az eddigi természetbeni ellátási forma ( Erzsébet-utalvány ) megszűnik, helyette Pénzbeli támogatás formájában ( készpénz ) kapják meg a támogatást a rendszeres gyermekvédelmi kedvezményben részesülők.
A rendszeres gyermekvédelmi kedvezményben részesülők vagy meghatalmazottaik a Pénzbeli támogatást az Önkormányzat pénztárában
2019. november 25-től
vehetik át.
Nyírtura Község Önkormányzata
Nyírtura-Sényő Intézményfenntartó Társulás pályázatot hirdet Nyírtura-Sényő Szociális Szolgáltató Központ intézményvezető beosztás ellátására
Nyírtura-Sényő Intézményfenntartó Társulás
a Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján
pályázatot hirdet
Nyírtura-Sényő Szociális Szolgáltató Központ
intézményvezető (magasabb vezető) beosztás ellátására.
A közalkalmazotti jogviszony időtartama: határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony
Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
A vezetői megbízás időtartama: A vezetői megbízás határozott időre, 2020.01.15. napjától 2025.01.14. napjáig szól.
A munkavégzés helye: Szabolcs-Szatmár Bereg megye, 4533-Sényő, Kossuth u. 22.
A beosztáshoz tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:
Az önállóan működő költségvetési szerv alapító okiratában foglalt tevékenység ellátása (szociális étkeztetés; házi segítségnyújtás; idősek nappali ellátása; idősek otthona; idősek klubja; adósságkezelési szolgáltatás) az intézmény tevékenységi körébe tartozó feladatok vezetői szintű irányítása, munkáltatói jogkör gyakorlása.
Az intézményvezető által ellátandó fő feladatok az intézmény működtetése, a szakmai feladatok ellátása, melynek keretében felelős az alapító okirat és alapdokumentumok szerinti alaptevékenységek megszervezéséért és folyamatos ellátásáért, irányítja, összehangolja és ellenőrzi a szakmai feladatok ellátását, végrehajtását. Felelős az intézmény gazdálkodásában a szakmai célszerűség, hatékonyság és gazdaságosság követelményének érvényesítéséért. Elkészíti a hatályos jogszabályok által előírt, az intézmény működéséhez szükséges dokumentumokat, valamint gondoskodik azok betartásáról, fenntartásáról, beszámolási köztelezettséggel tartozik a fenntartó felé.
Illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései , valamint a(z) közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvénynek a szociális, valamint a gyermekjóléti és gyermekvédelmi ágazatban történő végrehajtásáról szóló 257/2000.(XII.26.) Korm. rendelet rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- a személyes gondoskodást nyújtó szociális intézmények szakmai feladatairól és működésük feltételeiről szóló 1/2000. (1.7.) SzCsM rendelet 3. számú mellékletében - az intézmény által biztosított szolgáltatások körében - az intézményvezető (magasabb vezető) munkakör betöltéséhez előírt valamely képesítés
o magyar állampolgárság,
o cselekvőképesség,
o büntetlen előélet, illetve nem áll a Kjt. 20. § (2) bekezdés d) pontja szerinti büntetőeljárás hatálya alatt, és nem áll fenn vele szemben a Kjt. 20. § (2d)-(2e) bekezdésében meghatározott kizáró ok,
- legalább öt év felsőfokú végzettséget vagy felsőfokú szakmai képesítést igénylő, a gyermekvédelem, a szociális ellátás, az egészségügyi ellátás, illetve a közoktatás területén betöltött munkakörben szerzett szakmai gyakorlat,
o a vezetői megbízással rendelkező szociális szolgáltatást nyújtó személyek vezetőképzéséről szóló 25/2017.(X.18.) EMMI rendeletben meghatározott szociális ágazati vezetőképzésben való részvétel és a képzés teljesítése vagy a képzés teljesítésének vállalása,
- vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása,
- a magasabb vezetői beosztás ellátására megbízást az kaphat, aki a munkáltatóval közalkalmazotti jogviszonyban áll, vagy a megbízással egyidejűleg közalkalmazotti jogviszonyban kinevezhető.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
Költségvetési szervnél szerzett legalább 5 éves szociális gazdálkodás területén szerzett szakmai tapasztalat
Regisztrált mérlegképes könyvelői végzettség,
Nyírturai és Sényői helyismeret,
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány vagy arra vonatkozó igazolás, hogy a pályázat benyújtásáig azt kérelmezte,
- részletes szakmai önéletrajz,
- az intézmény vezetésére, fejlesztésére vonatkozó programja,
- iskolai végzettséget, szakképzettséget és az 5 év szakmai gyakorlat meglétét igazoló okiratok másolata,
- a pályázó nyilatkozatát arra vonatkozóan, hogy vállalja a vezetői megbízással rendelkező szociális szolgáltatást nyújtó személyek vezetőképzéséről szóló 25/2017.(X.18.) EMMI rendeletben meghatározott szociális ágazati vezetőképzésben való részvételt és a képzés teljesítését,
- nyilatkozat a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség vállalásáról,
- nyilatkozat, hogy nem áll cselekvőképességet érintő gondnokság alatt és nem áll fenn vele szemben a Gyvt. 10/A. § (1) bekezdésében meghatározott kizáró ok,
- nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy nem áll fenn vele szemben a Kjt. 41. § (2) bekezdésében és 43/A. §-ában meghatározott összeférhetetlenségi ok, vagy vállalja annak megszüntetését jogviszony létesítésének esetén,
- hozzájáruló nyilatkozat arról, hogy a pályázat elbírálásában résztvevő személyek a teljes pályázati anyagba betekinthessenek,
- nyilatkozat a pályázattal összefüggésben a személyes adatok kezeléséhez való hozzájárulásról,
- nyilatkozat, hogy nem áll cselekvőképességet érintő gondnokság alatt,
- nyilatkozat, hogy minden befolyástól mentesen, önkéntesen és kifejezetten a Nyírtura-Sényő Intézményfenntartó Társulás Társulási Tanácsa, valamint a pályázata elbírálására létrehozott Pályázat Elbíráló Bizottság ülésére benyújtandó előterjesztésben a GDPR 6. cikk (1) bek. a) pontja, a 2011. évi CXII. tv. 5. § (1) bek. alapján a személyes adatai kezeléséhez (név, születési név, születési hely-idő, anyja neve, neme, lakcím, telefonszám, állampolgárság, szakképzettség, munkáltató) és az elbírálásában résztvevők általi megismerhetővé tételéhez,
- amennyiben a pályázatnak zárt ülésen történő tárgyalását kéri, erre irányuló kérelem.
A beosztás betölthetőségének időpontja:
A beosztás legkorábban 2020. január 15. napjától tölthető be.
A pályázat benyújtásának határideje: 2019. december 30.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Mikó Gábor, a Társulási Tanács elnöke nyújt, a 0642/531-010 telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Postai úton, a pályázatnak Nyírtura-Sényő Intézményfenntartó Társulás címére történő megküldésével (4532-Nyírtura, Arany János utca 14. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a „SZSZK intézményvezetői pályázat” megjelölést.
- Személyesen: dr. Demeter Gabriella jegyző, 4532-Nyírtura, Arany János utca 14. .
A pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázatokról a pályázat előkészítője által összehívott bizottság véleményét figyelembe véve dönt a Társulási Tanács a benyújtási határidőt követő legközelebbi tanácsülésen. A pályázat kiírója fenntartja magának a jogot, hogy a pályázatot - indokolás nélkül - eredménytelennek nyilvánítsa. A közalkalmazotti kinevezés 3 hónap próbaidő kikötésével történik.
A pályázat elbírálásának határideje: 2020.01.15.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
- www.nyirtura.hu 2019.11.25.
- www.senyo.hu 2019.11.25.
A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2019. 11.25.
Ebzárlat és legeltetési tilalom veszettség elleni vakcinázás miatt.
Ebzárlat és legeltetési tilalom elrendelése vadon élő húsevők veszettség elleni immunizálása miatt.
Bővebb felvilágosítást ide kattintva olvashat.